Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa läraren

Svara
24/05 -11 17:37 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Det fanns en tråd som hette "SÄmsta läraren" här. Men nu vill jag att vi är lite positiva. Så vilken var er favorit?
Lågstadiet: Musikläraren, så himla snäll och skön
Mellanstadiet: Engelska/SO läraren, görskön och rolig
Högstadiet: Kemiläraren, tröstade mig när jag var ledsen för att jag fick sämre betyg i kemiprovet än min tvillingsyster. Han sa att jag ska inte ge upp, utan fortsätta göra mitt bästa. Och nästa dag frågade han hur jag mådde ^^ Han är allmänt snäll gillar honom verkligen.

Vilken var/är eran favorit? Vill gärna veta! =)



Korkad och blond har inget med varandra att göra

24/05 -11 18:34 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Nu på högstadiet är det nog kemiläraren, rasist gubbe men han e schysst.
Lågstadiet hade jag bara högst 2 lärare(jumpalärare+ allt annat lärare) och båda var jävlar så kan inte säga att nån av dem var bra.

?

24/05 -11 19:55 DaveDeBrave

DaveDeBrave

1896 XP 329 inlägg

högstadiet: träslöjdsläraren! Bästa läraren nånsin haha. När vi skulle ha mentorstid en gång låg han och sov på soffan i lärarrummet. :´D

gymnasiet år 1: Musikläraren som var askön, gillade metal ^_^

Humanity being the biggest flaw
Like an inverted King Midas
We turn everything we touch to shit

24/05 -11 21:03 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

mellanstadiets kemi lärare så jävla rolig

24/05 -11 21:34 Siera_Star

Siera_Star

2068 XP 4 inlägg

Nu i högstadiet är det definitivt min SO-lärare, hon är så sjukt grym och allmänt awesome. Grejen med henne är att hon ger oss lika mycket respekt som vi ger henne, och hon är helt orädd. Hon brukar kunna säga ''tja mongos'', ''yo' invalider'' m.m. Hon är inte rädd för att förolämpa människor, för det gör hon jämnt. En annan sak med henne är att hon är helt omöjlig att slå i en argumentation, helt omöjlig! Hon är grymt smart och kommer alltid med kontringar så fort någon kommer med ett bra argument. Och det roliga är att hon är 46 år..... x'D

24/05 -11 22:51 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Det skulle väl vara fysik-lärarn, har svar på allt och tar alla dåliga nyheter med ett skämt.
Han är inte bara schysst heller, han gillar Metal också, inte dåligt för en snubbe i 40-års åldern.

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

24/05 -11 23:37 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

På låg- och mellanstadiet var det våran tekniklärarinna samt våran första idrottslärarinna (som visserligen slutade senare). Även min "Allt annat-lärarinna" var snäll men jag uppskattade henne inte då.

Nu på högstadiet kommer jag bra överens med de allra flesta lärarna, men speciellt med fritidsledaren (visserligen ingen "lärare" men han är grym ändå).

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

25/05 -11 17:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

I sjuan blir allt nytt.
Nya lärare, nya klasser och sånt.

Många högstadie lärare i min skola verkar bra, dock att den bästa är gårdare kan han vara hur rolig som helst.
Bästa lärarna är dem som förstår att man lär sig genom humor- inte stress och press


Mina favorit lärare är sparkade, en blev sparkad förra året och en under jullovet :(
- En blev sparkad för hans gamla smeknamn(Han hette Pontus och blev kallad "porre"....).

Den andra vet jag inte eftersom alla lärare bara skrattar bort allt om man frågar...

27/05 -11 10:47 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Min nuvarande historia och samhällskunskap-lärare. Det spelar ingen roll hur tråkigt ämnet är, han får det alltid att verka intressant. Väldigt avslappnad lärare som praktiskt taget ALDRIG bli stressad. Stenhård när det kommer till betygssättning och ställer höga krav på alla sina elever, bra mycket högre krav än de andra lärarna.

Har tidigare jobbat på olika kvinnorättsorganisationer runt om i världen men mestadels i Afrika, arbetat på internatskolorna Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket och Svenska Skolan i Nairobi (men troligtvis fler än så).

Tonight's the night.

27/05 -11 16:06 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Allt handlar om mottjänster. Jag ger dem min kärlek om de ger mig bra betyg.

Have I ever told you the definition of insanity?

02/06 -11 08:13 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Har en SO-lärare som är grym. Hon kan hålla koll på klassen, ryta till om någon är överjävlig, är alltid på gott humör och skämtar och så. Hennes lektioner ser man fram emot.

*

02/06 -11 13:07 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Svenska-Matte läraren på högstadiet, har roligt nog fortfarande kontakt med henne ^^

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/10 -11 15:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen icebears4eve

Jag gillar min NO/Matte lärare väldigt mycket, samt min idrott lärare!

17/10 -11 12:55 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Bild och form-läraren, han är så cool. Sedan är han väldigt trevlig också och ritar bra. Menar, vem gillar inte en kille som ritar bra.
Gillar Tommy också, som undervisar historia. Valde inriktning sam delvis på grund av hi B och hans lektioner hihi. Sötaste gubben i världen nästan. Han vet verkligen allt om historia och tvekar inte en sekund på att föra alla sina kunskaper vidare till oss. Under en och samma lektion......Ibland kan man tråkigt nog inte låta bli att lägga dövörat till. Nej  men ni fattar. Han gör dessutom roligaste gesterna med händerna under tiden han pratar.

17/10 -11 16:55 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Text


Vad går du för linje? (:

Have I ever told you the definition of insanity?

17/10 -11 17:07 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:
wtfwjd skrev:
Text


Vad går du för linje? (:

Samhäll inriktning samhäll, gick ekonomi ett tag men det var inget för mig. Själv då? c:


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar