Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Stolfetischism

Svara
29/05 -11 16:31 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

En gång för länge sedan, men ändå inte så länge sedan, faktiskt bara några få månader sedan, tittade jag igenom ett forum i någon av internets gudsförgätna avkrokar, och såg en mycket bisarr tråd. Den tråden handlade om sex, om parning, om kärlek som saknar motstycke - en av mänsklighetens finaste egenskaper.
Än så länge verkade allt i sin ordning, men det var något som inte stämde. Något var fel.

Det märkliga med denna tråd var att föremålet för trådstartarens åtrå och villkorslösa kärlek inte var en kvinna. Det var inte en man, det var inte en fot, det var inte ett djur - Det var en stol.

Jag höjde lite på ögonbrynen, och frågade mig själv om det jag just läst verkligen var sant. Kunde en människa verkligen attraheras till en stol, av alla möbler som finns?


"Det ligger i mänskliga hanars natur att dras till fyrbenta objekt av trä, i rätt storlek och höjd. Stolar uppfyller samtliga krav för att uppfattas som lämpliga partners."

En kille från YouTube


Jag gjorde lite research på internet och hittade en hel del källor som tyder på att denna sexuella läggning, som verkar vara relativt okänd, är vanligare än många tror.
Den verkar vara mycket utbredd i bland annat USA, och det finns flera intresseorganisationer som aktivt kämpar för att den ska bli mer erkänd.


"Stolfetischismen breder ut sig allt mer, snart kommer allmänheten bli tvungen att erkänna dess existens"

En rolig snubbe



Så, vad anser ni om denna fetisch?
Rätt eller fel?
Är den omoralisk?
Känner ni någon med denna fetisch?

29/05 -11 17:40 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Helt klart är i alla fall att de ska ha en egen parad, gärna i Stockholm.

7 år på fuska.nu

29/05 -11 17:43 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Det är väl inget nytt? Stog i metro bara för några år sen att en kille hade gått omkring och haft sex med Iprem cyklarna man kan hyra. Någon hade kommit på honnom under "aktens gång" och anmält det.

Finns fult av sjuka grejer. Jag undrar mer, om man nu har denna stolfetish, är man tekniskt sett dendrofil då?

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

29/05 -11 18:51 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

19Robb92 skrev:


Finns fult av sjuka grejer. Jag undrar mer, om man nu har denna stolfetish, är man tekniskt sett dendrofil då?

Om stolen är av trä, visst.

R.I.P. Osama Bin Laden

30/05 -11 14:17 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

oscis skrev:
19Robb92 skrev:


Finns fult av sjuka grejer. Jag undrar mer, om man nu har denna stolfetish, är man tekniskt sett dendrofil då?

Om stolen är av trä, visst.

Nja, dendrofili handlar mer om att dras till trädet själv. Inte trä som material.

30/05 -11 14:46 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Finns värre, låt folk para sig med stolar och träd om de vill.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

30/05 -11 22:11 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

19Robb92 skrev:
Stod i metro bara för några år sen att en kille hade gått omkring och haft sex med Iprem cyklarna man kan hyra. Någon hade kommit på honnom under "aktens gång" och anmält det.

Ah, naturligtvis. Objekt som tar sig fram med hjälp av cirkulära "ben" lär också vara mycket attraktiva för det manliga könet!

30/05 -11 22:26 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Har inte hört talas om detta förut. Någon som kan beskriva hur själva akten går till sig?

30/05 -11 22:53 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Void skrev:
Har inte hört talas om detta förut. Någon som kan beskriva hur själva akten går till sig?

Antar att man försöker hitta ett hål eller en kurva som stämmer in på mannens penis omkrets. Sedan är det bara att gnida för kung och fosterland.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

31/05 -11 00:00 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Fresh skrev:
Void skrev:
Har inte hört talas om detta förut. Någon som kan beskriva hur själva akten går till sig?

Antar att man försöker hitta ett hål eller en kurva som stämmer in på mannens penis omkrets. Sedan är det bara att gnida för kung och fosterland.

Låter extremt obekvämt. Tror de flesta ger upp efter en minut och drar en handtralla sittandes på stolen istället.

Have I ever told you the definition of insanity?

31/05 -11 06:21 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Finns mjukare saker att dra sig emot..bättre o skönare ;>

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

31/05 -11 13:51 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

Danne_00 skrev:

Låter extremt obekvämt. Tror de flesta ger upp efter en minut och drar en handtralla sittandes på stolen istället.

Den obekväma känslan är tydligen en del av själva fetischen.

02/06 -11 08:24 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Hmm, låt mig gissa...

Du är själv stolfetischist och vill hur accepterat det är på fuska.nu? ;P

*

03/06 -11 08:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Hmm ja detta låter ju lite udda xD. Finns ju bättre saker än trästolar. Men gillar man att rika up ''Saker'' och ting så javisst. Bara inte jag sitter på stolen efter.

03/06 -11 09:57 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

Viktore2 skrev:
Bara inte jag sitter på stolen efter.

Detta är tyvärr svårt att garantera. Tillfällig stolfetischism förekommer ibland hos pojkar som nyss kommit in i puberteten, hormonerna rasar och ibland tar de ut sina känslor och sin frustration på stolar i sin skola, när ingen ser på.
Sannolikheten är mycket hög att någon, nån gång, har suttit på en stol som inte längre är oskuld.

Eric_ skrev:
Hmm, låt mig gissa...

Du är själv stolfetischist och vill hur accepterat det är på fuska.nu? ;P

Jag försäkrar dig att jag inte är, aldrig har varit, och aldrig kommer att vara attraherad av den möbeln.

03/06 -11 13:09 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Stegosaurus skrev:

Jag försäkrar dig att jag inte är, aldrig har varit, och aldrig kommer att vara attraherad av den möbeln.

Soffor då? ^^

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar