Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Burnout paradise hjälp med trophies

12/09 -11 14:08 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

första gången jag spelade BP så fanns det inga trophies. Då var jag inte inloggad på psn. Några dagar senare så skulle jag spela online på det och då var jag tvungen att uppdatera. Så jag gjorde det och sen så märke jag att det fanns trophies. Jag är en sån som gillar trophies så jag försökte få alla. Då märkte jag att jag inte hade trophyn för att få klass d och c körkort. Men jag var på c körkortet. Nu kan jag inte få dom trophies:ena. Det fnns också saker som ''få tre takedowns". Jag vill gärna ha dom för jag vill ha 100%. nu har jag en fråga. Om jag tar bort BP sparfilen, tas alla trophies också bort då?? Och Om dom inte gör det, kan jag få tex klass d körkort trophyn??? Väldigt tacksam för svar.



Ride The Lightning

12/09 -11 16:26 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Troféerna försvinner inte om du tar bort spelet, i alla fall inte om du har synkroniserat trophy-informationen sedan du fick dem.

Ja, det går om inte troféerna glitchar, vilket de troligtvis inte gör. Fast om du inte vill ta bort din sparfil så kan du ju alltid göra en backup innan du tar bort den och sedan lägga tillbaks den när du har fått troféerna.

Coucou

12/09 -11 18:04 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Radera sparifilen och starta om!

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar