Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition

14/09 -11 17:50 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Release: 28 September

Spelet är GRATIS.


Nintendo skrev:
Minns du Four Swords från Game Boy Advance-versionen av The Legend of Zelda: A Link to the Past? Spelet gick bara att köra i multiplayer men var ett av de roligaste småspelen till konsolen. Nu har Nintendo gjort om spelet för Nintendo DSiWare!

The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition låter till att börja med en person spela själv, något som var omöjligt i originalet. Upplägget är betydligt mer actionfokuserat än normala Zelda-spel och är en sorts tävling som går ut på att samla flest rupees. Det roliga är att samarbete och tävling går om varandra, alla spelare måste hjälpas åt för att avancera - men så snart pengar dyker upp på banan är det alla mot alla!

Helt nytt material finns det också. Två sprillans nya områden kommer att finnas med i The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition, det ena hämtar kända områden från tidigare Zelda-spel! Kanske inte helt nytt i ordets rätta bemärkelse, men nytt för att vara Four Swords!]


Spelet kommer att kunna laddas ned via 3DS eShop eller Nintendo DSiWare, men BARA UNDER EN BEGRÄNSAD PERIOD.

Här är bilder på några av de nya nivåerna från olika Zelda spel som lagts till i Anniversary Edition:


Nivå från Zelda 1
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: Links Awakening
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: A Link to the Past <3
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: Minnish Cap
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


De nya områdena kommer också erbjuda nya saker att låsa upp i spelet som bland annat Master Sword och förmågan Hurricane Spin.



Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

14/09 -11 20:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Release: 28 September

Spelet är GRATIS.


Nintendo skrev:
Minns du Four Swords från Game Boy Advance-versionen av The Legend of Zelda: A Link to the Past? Spelet gick bara att köra i multiplayer men var ett av de roligaste småspelen till konsolen. Nu har Nintendo gjort om spelet för Nintendo DSiWare!

The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition låter till att börja med en person spela själv, något som var omöjligt i originalet. Upplägget är betydligt mer actionfokuserat än normala Zelda-spel och är en sorts tävling som går ut på att samla flest rupees. Det roliga är att samarbete och tävling går om varandra, alla spelare måste hjälpas åt för att avancera - men så snart pengar dyker upp på banan är det alla mot alla!

Helt nytt material finns det också. Två sprillans nya områden kommer att finnas med i The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition, det ena hämtar kända områden från tidigare Zelda-spel! Kanske inte helt nytt i ordets rätta bemärkelse, men nytt för att vara Four Swords!]


Spelet kommer att kunna laddas ned via 3DS eShop eller Nintendo DSiWare, men BARA UNDER EN BEGRÄNSAD PERIOD.

Här är bilder på några av de nya nivåerna från olika Zelda spel som lagts till i Anniversary Edition:


Nivå från Zelda 1
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: Links Awakening
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: A Link to the Past <3
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nivå från Zelda: Minnish Cap
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


De nya områdena kommer också erbjuda nya saker att låsa upp i spelet som bland annat Master Sword och förmågan Hurricane Spin.

ALTTP <3<3<3<3<3

Härligt att det finns en bana av ALTTP. Min 3:e favorit spel. :)

14/09 -11 20:39 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Ser otroligt roligt ut och blir den mest självklara nedladdningen till 3DS hittills, om du frågar mig.

Att Nintendo har lagt till lite extra banor gör det hela bara mer roligare, för alla fyra banor ser otroligt lockande ut, och att få spela ett Zelda-spel i plattformsstil såhär ska också bli intressant att prova. Det hör liksom hemma hos Super Mario och aldrig kommit i kontakt med Zelda förut, så det ska bli nice att prova. :3

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

15/09 -11 15:38 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Börjar bli lite CoD på detta. Släppa samma skit hela tiden.

15/09 -11 16:00 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Kastrullo skrev:
Börjar bli lite CoD på detta. Släppa samma skit hela tiden.

Inte så konstigt att det känns som det i år. Serien fyller ju 25år i år. Dem släpper det här gratis, Zelda: Ocarina of Time 3D, Zelda: Skyward Sword och massa Virtual Console Zelda spel i år :D

Det är underbart.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

15/09 -11 19:44 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

TACK! Så besviken jag blev för ~9 år sedan när jag trodde att det gick att spela 1-player på FS. ÄNTLIGEN!

~ Kigsz ~

2002-2012

28/09 -11 05:24 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Det bör finnas att ladda ned på eShop nu! Själv ska jag ladda ner det när jag kommer hem. Men passa på och KOM IHÅG: Spelet kommer att kunna laddas ned via 3DS eShop eller Nintendo DSiWare, men BARA UNDER EN BEGRÄNSAD PERIOD.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/09 -11 15:20 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

19Robb92 skrev:
Det bör finnas att ladda ned på eShop nu! Själv ska jag ladda ner det när jag kommer hem. Men passa på och KOM IHÅG: Spelet kommer att kunna laddas ned via 3DS eShop eller Nintendo DSiWare, men BARA UNDER EN BEGRÄNSAD PERIOD.

Har inte använt min DSi på länge men säger inte nej till ett gratis spel =D

(????)??

28/09 -11 16:05 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Slickepinnen skrev:

Har inte använt min DSi på länge men säger inte nej till ett gratis spel =D

Haha, nej det tycker jag verkligen inte du ska. Det är nice :)

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

29/09 -11 07:20 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Ligger redan på Vaati i singplayer. :3

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

29/09 -11 08:48 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Gillade det här spelet på GC. Kändes som en grym men annorlunda sammanvävning av alla zeldaspelen :)

"Death is the beginning of immortality.."


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar