Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



NFS Hot Pursuit & Limited Edition undran...

21/11 -11 20:14 Gustav333

Gustav333

26 XP 1 inlägg

Spel- och samlarnörd som man är, har jag nu en fråga till den som vet eller kan ge mig en något sån när förklaring...

Har klarat ut Hot Pursuit och samlare som man är som sagt... Har jag nu köpt Hot Pursuit "Limited Edition" för att komplitera samlingen. Men då står de att man ska få Alfa Romeo 8C Competizione och Ford Shelby GT500. Sen få tidigare tillgång till Audi TT RS Coupe (race) Chevrolet Camaro SS (race) Porsche Cayman S (polis) Dodge Challenger SRT8 (polis) tidigare.

Så jag tänkte att de är väl två olika spel med skivor å så. Så jag stoppa in Limited Edition och vänta på att börja en ny karriär... men de kom upp samma bilar och karriär som på vanliga spelet! Jag vet att man kunde göra så på PS2 att de va olika spel när de var Limited Edition då.

Är de bara jag som har gjort nå galet eller är jag tvungen att ta bort de "vanliga" datan och börja på Limited Edition? (Inte för att de skulle göra SÅ mycke, för de är ju bilarna man vill åt.


Om de är någon som fattar mitt beskymmer så skriv gärna med funderingar eller annat. Mer är tacksam för lite snack om de.

Ha de bra, Gustav333


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar