Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hetaste trådarna just nu

17/12 -11 18:46 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Är nu implenterat i sidan.

Nu precis i början när alla är på 0 (då detta inte loggades tidigare) kommer ni se klara likheter mellan Nyast och Hetast. Detta p.g.a. ifall visningarna är exakt likadana så sorterar den på nyaste först.

(Och nej, att spamma F5 får inte tråd X högre upp på listan. :) )

EDIT: Om detta inte var uppenbart - kolla till höger i forumsidor.

/Fredrik



| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

17/12 -11 19:10 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Underbart initiativ, bra jobbat.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

17/12 -11 19:18 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Nice, det gör nog fuska lite aktivare!

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

17/12 -11 19:19 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nollställs eller tas resultat bort någon gång - eller är det "hetast under all tid"? Det vill säga, visar den de trådarna som flest har besökt någonsin eller visar den de trådarna som flest har besökt senaste dagarna?

17/12 -11 20:05 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Jag tycker man borde se när de senaste inläggen i de hetaste trådarna är skrivna. Annars är det jättebra, detta har varit efterlängtat!

.

17/12 -11 21:15 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
Nollställs eller tas resultat bort någon gång - eller är det "hetast under all tid"? Det vill säga, visar den de trådarna som flest har besökt någonsin eller visar den de trådarna som flest har besökt senaste dagarna?

Såhär funkar det:

* Alla trådar har en counter, som till en början står på 0. När en medlem besöker tråden för första gången läggs medlemmen till i en logg och trådens visningsantal ökar med 1. Finns medlemmen redan i logg görs inte detta.
* Varje natt (vid 4:00) halveras countern, och medlemslistan nollställs (med andra ord, ett nytt besök i tråden av samma medlem ökar counter igen).

På svenska: Countern går efter unika besök per dag, och den halveras varje natt.

Tillägg: Denna counter fungerar även i klubbar. Däremot har jag ingen aning om hur jag ska få fram en sådan lista i klubbforumet, eller ens om jag ska göra det. Jag implenterade det bara p.g.a. det gjordes i samband med allt annat pga hur forumen funkar, och att det kunde vara bra att ha redan existerande data om detta skulle användas. Förslag på vart jag kan placera den i klubbar, samt om jag alls ska göra det välkomnas!

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

17/12 -11 23:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

En bra funktion, men ni är extremt sena. Kommer ihåg på V4 så var det snack om detta. Men men...
Bättre sent än aldrig.

17/12 -11 23:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Hett!

Bra jobbat, FIQ! :)

18/12 -11 21:20 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Forsa skrev:
Underbart initiativ, bra jobbat.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

18/12 -11 23:11 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

bra!

Wii U PS4 XBone PC

18/12 -11 23:18 SportAlex

SportAlex

5397 XP 159 inlägg

Instämmer med forsa, mycket bra initiativ!

19/12 -11 09:10 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Nice funktion!

Härligt att allt fler ändringar och tillägg sker :D

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

19/12 -11 15:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Äntligen! Men kommer inte en del forum-lekar vara på hetast ganska ofta?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar