Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Administrativa uppdateringar: Avsatt fuskansvarig

Svara
18/12 -11 23:11 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Medlemmen ToonLink är inte längre fuskansvarig på Fuska.nu. Han kommer dock ha möjlighet att ansöka igen om en veckas tid.

Orsakerna till avsättningen får han stå för själv. Se inte detta som en "förbättring" trots forumet tråden ligger i.



http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/12 -11 23:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Forsa avsätter mig härmed för att jag ger honom kritik och för att jag påpekar saker, möjligtvis tjatade jag lite på honom ang. vissa saker. Men detta är inte anl. till att avsätta mig enligt mig.

Ni som ansöker till nya fuskansvariga så vill jag be er att inte ge våran ledare någon som helst kritik om andra fuskansvariga eller vad som bör förbättras.

Mvh
ToonLink

18/12 -11 23:14 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

öhm... okej bror

Wii U PS4 XBone PC

18/12 -11 23:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

18/12 -11 23:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Viktore2 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Helt korrekt! Vem är inte det när ens ledare avsätter mig för att jag ger honom kritik och kommer med förbättringar för andra fuskansvariga för att få det hela att fungera bättre?

18/12 -11 23:29 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

ToonLink skrev:
Viktore2 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Helt korrekt! Vem är inte det när ens ledare avsätter mig för att jag ger honom kritik och kommer med förbättringar för andra fuskansvariga för att få det hela att fungera bättre?

Jo men fuska.nu är allergisk emot förbättringar har du inte lärt dig det?

Wii U PS4 XBone PC

18/12 -11 23:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

MartinMilk skrev:
ToonLink skrev:
Viktore2 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Helt korrekt! Vem är inte det när ens ledare avsätter mig för att jag ger honom kritik och kommer med förbättringar för andra fuskansvariga för att få det hela att fungera bättre?

Jo men fuska.nu är allergisk emot förbättringar har du inte lärt dig det?

Nja, fuska.nu är inte allergisk mot förslag och förbättringar. Men en viss ledare är det däremot när det gäller andra personer inom crewet, hur man ska kunna förbättra för att få det att fungera för alla fuskansvariga.

18/12 -11 23:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

ToonLink skrev:
MartinMilk skrev:
ToonLink skrev:
Viktore2 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Helt korrekt! Vem är inte det när ens ledare avsätter mig för att jag ger honom kritik och kommer med förbättringar för andra fuskansvariga för att få det hela att fungera bättre?

Jo men fuska.nu är allergisk emot förbättringar har du inte lärt dig det?

Nja, fuska.nu är inte allergisk mot förslag och förbättringar. Men en viss ledare är det däremot när det gäller andra personer inom crewet, hur man ska kunna förbättra för att få det att fungera för alla fuskansvariga.


Vad var det du ville förbättra? dela gärna med dig så vi kan ge våra åsikter ;)

18/12 -11 23:37 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Inte för att vara sån, men tänk dig för nu. Ska du lägga dig på den här lågstadienivån så bekräftar du bara att rätt beslut precis togs.

Det bästa för din del vore istället att visa att fel beslut togs och att du är tillräckligt kompetent och mogen för en plats som representant för Fuska.nu - raka motsatsen till vad du gör just nu.

Jag kanske bör påminna dig om vad som står på klubben Moderatorers presentation, den som du varit medlem i:


• Man skall vara kapabel till att handskas och lösa situationer, vid problem som kan uppstå i forumet. Därav krävs en viss mognad hos personen.

• En fuskansvarig/forumansvarig skall i god ton kunna lösa sammandrabbningar mellan två individer, det vill säga att lugnt och stillsamt lösa konflikter utan att själv bli aggressiv och slå tillbaka, om så motparten skulle yttra sig med ett mer vulgärt språk.


Med andra ord så bör du kanske inte vara fuskansvarig.

18/12 -11 23:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Har ni några frågor ang. avsättningen så är det bara att skicka meddelande så ska jag förklara hur det gick till (eller hur fuskledaren tänker).

18/12 -11 23:52 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Jag tänkte inte publicera något ytterligare inlägg i den här tråden av olika skäl, men känner nu att jag måste slänga in lite för att tråden ska kunna hålla en viss godtagbar standard.

ToonLink har all rätt i världen att uttrycka känslor och besvikelse över det inträffade. Jag tänker inte säga emot hans åsikter då det än så länge endast uttrycker sig i just åsikter. Jag förstår hans missnöje med beslutet och tänker inte hindra honom från att ha detta.

Handlingen baserades inte på hur jag tycker och tänker. Eller jo, indirekt gör det väl det då jag ska tycka och tänka på ett visst sätt som fuskledare. Men det är ingenting som är en aktion av personliga tvister eller konflikter eller liknande. Det är ett beslut som blivit taget ur grunder jag sett som avgörande.

Det var mitt tal som fuskledare. Som forumansvarig skriver jag nu:
Debattera inte beslutet i sig i den här tråden. Vid eventuella frågor eller personliga kommentarer kan dessa tas via meddelande.

- Tråden hålls öppen, så länge den inte spårar ur, i några dagar för möjlighet att tacka och bocka.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/12 -11 23:53 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Väldigt synd. Verkligen.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

19/12 -11 00:14 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråkigt att det blev såhär.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

19/12 -11 07:41 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag beklagar det inträffade och önskar ToonLink välgång.

7 år på fuska.nu

19/12 -11 08:26 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Tråkigt det som har hänt.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

19/12 -11 08:51 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Har varit riktigt kul att arbeta med dig TL och hoppas att du kommer tillbaka snart eller att vi får arbeta tillsammans igen :)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar