Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ny design

Svara
24/12 -11 11:44 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Ta in den NU, jag hatar den här designen!

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

24/12 -11 13:54 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Viktore2 skrev:
Bra jobbat FIQ!
Men kan man byta mellan dom olika designerna då jag föredrar den som är tillgänglig nu?

Tanken är att man i framtiden ska kunna välja den nuvarande designen som ett alternativt skin om man är inloggad. Dessvärre så beslutade vi att ändra en del på HTML-koden när vi implementerat den nya designen, vilket gör att det kan ta en bra stund att få det svarta/röda skinnet att fungera. Så detta kommer dessvärre ta ett tag. Prio 1 kommer vara att få upp den nya designen, efter det kommer vi försöka ta oss tid till skins.

Anyo13 skrev:
Snyggt!
Men hur gick det med den ljusare versionen av v5? Den tyckte jag faktiskt var ännu snyggare än denna, så vad har hänt med den?

Jag vet inte hur långt i implementeringen den är kommen, men det har låtit som att den skulle struntas i. Men om ni gärna vill ha detta utseende också kan vi säkert fixa det som ett valbart skin också. Dock kommer det ta sin lilla tid, som sagt.

Skoj med positiv respons :)

24/12 -11 20:27 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Riktigt awesome!

Ride The Lightning

27/12 -11 05:37 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Div. OT-diskussion om Ramo delad till denna tråd: http://fuska.nu/forum/trad.php?id=216...

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

02/01 -12 19:00 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Ser bra ut, stör mig lite på blandmenyn däremot. Varför ha en meny med hem, en del system, forum och köp & sälj? Det känns bara som man tagit en del olika rubriker och lagt där... framförallt när en del av dem verkar finnas i medlemsmenyn högst upp.

Förutom det ser det bra ut. Med tanke på FIQs inlägg i Klagomålstråden så hade jag däremot gärna velat se hur spelnavigeringen ser ut i den nya designen. Han påstår att det skulle lösas med denna design, men här finns inga bilder eller någonting.

Ser fram emot det! Bra jobbat ni som har arbetat (rättare sagt; arbetar) med den nya designen.

07/01 -12 15:23 Markuz97

Markuz97

35993 XP 4201 inlägg

Förlåt men den där designen var SKIT FUL

Medlem sedan version 4.

07/01 -12 15:40 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Markuz97 skrev:
Förlåt men den där designen var SKIT FUL

Sådana kommentarer hjälper inte särskilt mycket. Ge konstruktiv kritik istället. Vad är det som är fel? Vad kan förbättras?

Coucou

07/01 -12 17:04 Markuz97

Markuz97

35993 XP 4201 inlägg

Fix_d skrev:
Markuz97 skrev:
Förlåt men den där designen var SKIT FUL

Sådana kommentarer hjälper inte särskilt mycket. Ge konstruktiv kritik istället. Vad är det som är fel? Vad kan förbättras?

Jaså måste jag göra det också? Ja vad ska man säga den här designen som vi har nu är mycket snyggare och jag tycker den där andra var lite för ljus och jag gillade den inte helt enkelt

Medlem sedan version 4.

07/01 -12 18:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Markuz97 skrev:
Fix_d skrev:
Markuz97 skrev:
Förlåt men den där designen var SKIT FUL

Sådana kommentarer hjälper inte särskilt mycket. Ge konstruktiv kritik istället. Vad är det som är fel? Vad kan förbättras?

Jaså måste jag göra det också? Ja vad ska man säga den här designen som vi har nu är mycket snyggare och jag tycker den där andra var lite för ljus och jag gillade den inte helt enkelt

Självklart måste du inte det. Jag försäkrar dig om att de som utvecklar den nya designen gör det för vår skull. Om något är fel så vill de veta vad det är, inte bara att något är fel. Fast nu ser jag att du helt enkelt inte gillar färgen, och då finns det inte mycket de kan göra. För de har nog bestämt sig för den. (:

Coucou

07/01 -12 19:34 Markuz97

Markuz97

35993 XP 4201 inlägg

Fix_d skrev:
Markuz97 skrev:
Fix_d skrev:
Markuz97 skrev:
Förlåt men den där designen var SKIT FUL

Sådana kommentarer hjälper inte särskilt mycket. Ge konstruktiv kritik istället. Vad är det som är fel? Vad kan förbättras?

Jaså måste jag göra det också? Ja vad ska man säga den här designen som vi har nu är mycket snyggare och jag tycker den där andra var lite för ljus och jag gillade den inte helt enkelt

Självklart måste du inte det. Jag försäkrar dig om att de som utvecklar den nya designen gör det för vår skull. Om något är fel så vill de veta vad det är, inte bara att något är fel. Fast nu ser jag att du helt enkelt inte gillar färgen, och då finns det inte mycket de kan göra. För de har nog bestämt sig för den. (:

nåja finns väl inget annat än att vänja sej vid den nya designen. Fast det är klart först tycte jag V5 såg ful ut men nu gillar jag den så vem vet

Medlem sedan version 4.

12/03 -12 00:05 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Tomboy skrev:
Vilken jävla version är det nu är det 4 eller 5?


V5


Ser fram emot den nya designen även om denna är helt okej. Och jo, det ska vara enkelt och tråkigt.  Inget psykedeliskt skit inte, ät svampar istället.

12/03 -12 23:54 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Div. OT-diskussion om LSD delad till denna tråd: http://fuska.nu/forum/trad.php?id=216...

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

22/03 -12 17:30 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Statusuppdatering
Design beräknas släppas mycket snart, om kontakten med FL-net inte strular så bör det släppas om ett par dagar.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 00:08 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Statusuppdatering 2
Hej!
Anledningen till att releasen aldrig blev var för att jag hittade saker som var ofärdigt. Allt detta är nu fixat utom 1 sak, och designen bör släppas idag lördag (fast inte nu mitt i natten).

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 18:46 magicfairy

magicfairy

31976 XP 80 inlägg

jag gillar inte det vi har ni, är för...vitt och smälter ihop vilket blir jobbigt för ögonen...så mörkare bakgrund som förra versionen tack! men det ni visar på bilderna är helt klart godkänt så kör på antar jag *tumme upp*

a smile is the prettiest thing you can wear


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar