Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



3DS Hjälp!? D:

08/01 -12 00:36 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Okej jag har haft väldigt jobbiga problem med Mario Kart 7. Och det är att det tar extremt lång tid för mig att hitta spelare online. Andra 3DS spel som Resident Evil fungerar utmärkt att spela online. Men Mario Kart är verkligen otroligt segt och jag blir nästan alltid disconnectad. Någon som vet något tips på vad jag kan göra?

Min brorsa har fixat ett snabbare nätverk men helt ärligt så har jag inte själv märkt någon skillnad i överhuvudtaget..



Wii U PS4 XBone PC

08/01 -12 01:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Kan bero på att det är grymt många 3DS-spelare som kör Mario Kart 7 online, var samma för en nära vän till mig med just detta spel.

08/01 -12 10:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Varje gång jag ska köra MK7 så kommer jag med varje gång när nån inte har öppnat data men om 2 datorer är öppna så blir jag alltid disconnected så det kan bero på att nån har en data öppet.

08/01 -12 19:08 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Nintendoguy skrev:
Varje gång jag ska köra MK7 så kommer jag med varje gång när nån inte har öppnat data men om 2 datorer är öppna så blir jag alltid disconnected så det kan bero på att nån har en data öppet.

aah okey, Jo vi har tusen grejer uppkoplade till det trådlösa internetet hela tiden Dx men ska testa att koppla ifrån allt nu

Wii U PS4 XBone PC

08/01 -12 19:35 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Det funkar nu tack för hjälpen ^^

Wii U PS4 XBone PC

10/01 -12 14:00 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Ursäkta att jag håller mig utanför tråden.
Någon som vill spela?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar