Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tony Hawks Underground 2 till Gamecube

10/01 -12 08:31 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Brukade ha THPS3-THAW på PS2 men jag sålde det. Nu ska jag köpa dem spelen igen till Gamecube. Tyckte att det var bättre än att köpa dem till PC eftersom jag kan spela på min 44 tums tv och jag behölver inte köpa någon gamepad. Ett till plus är att Gamecube TH spelen är mycket lättare att hitta än vad dem på PC är. Måste tyvärr vänta 2 veckor. 

Så jag ska köpa TH Underground 2 och ett GC minneskort. Det jag undrar är hur stort jag behöver. Hur många KB är en Block? Dem enda spelen jag ska ha till GC är 5 spel. När jag hade PS2 så hade jag 2st 8MB minneskort. Det räckte till spardata till dem spelen. Räcker det då med ett 16 MB minneskort?

Den viktigaste frågan:

Hur många blocks tar det att spara en skatepark på TH Underground 2?

Vill gärna ha svar på detta senast vecka 3



Ride The Lightning

10/01 -12 13:52 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

PS3GAMER skrev:
Brukade ha THPS3-THAW på PS2 men jag sålde det. Nu ska jag köpa dem spelen igen till Gamecube. Tyckte att det var bättre än att köpa dem till PC eftersom jag kan spela på min 44 tums tv och jag behölver inte köpa någon gamepad. Ett till plus är att Gamecube TH spelen är mycket lättare att hitta än vad dem på PC är. Måste tyvärr vänta 2 veckor. 

Så jag ska köpa TH Underground 2 och ett GC minneskort. Det jag undrar är hur stort jag behöver. Hur många KB är en Block? Dem enda spelen jag ska ha till GC är 5 spel. När jag hade PS2 så hade jag 2st 8MB minneskort. Det räckte till spardata till dem spelen. Räcker det då med ett 16 MB minneskort?

Den viktigaste frågan:

Hur många blocks tar det att spara en skatepark på TH Underground 2?

Vill gärna ha svar på detta senast vecka 3



16MB borde räcka, dock inget jag kan garantera. Men GC spel tar extremt få block och jag tror inte TH spel är nått större undantag :).

What can i say i´m a bad man.

10/01 -12 21:02 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det här betyder alltså att du inte behöver svar från mig @ PM?

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar