Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Narnia prince Caspian Playstation 2

12/01 -12 19:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Sixie

Hej. Ny här. Behöver hjälp med narnia spelet prins camping till Playstation 2. Har varit i biblioteket hos professorn, lagat maskinen och kommer ut till fängelsegången. Där står det i ett annat fusk på engelska att man ska ha sönder tavlan och sedan gå tillbaka och öppna dörren. Ovanför dörren sitter det ett tecken om att man ska ha en gubbe som har griphake annars lyser det rött. Tar både den gubben och dvärgen men det går inte öppna dörren ändå. Det står PUL and push. Jag försöker kasta, putta och allt men får inte upp den. Snälla hjälp. Med vänlig hälsning, Ida

12/01 -12 21:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Sixie skrev:
Hej. Ny här. Behöver hjälp med narnia spelet prins camping till Playstation 2. Har varit i biblioteket hos professorn, lagat maskinen och kommer ut till fängelsegången. Där står det i ett annat fusk på engelska att man ska ha sönder tavlan och sedan gå tillbaka och öppna dörren. Ovanför dörren sitter det ett tecken om att man ska ha en gubbe som har griphake annars lyser det rött. Tar både den gubben och dvärgen men det går inte öppna dörren ändå. Det står PUL and push. Jag försöker kasta, putta och allt men får inte upp den. Snälla hjälp. Med vänlig hälsning, Ida

Hej och välkommen! :)

Har inte spelet själv men efter att ha googlat lite så antar jag att det är här du är; Rescue Cornelius From The Dungeons?

Hittade en guide på YouTube, förhoppningsvis är det de du söker plus att det hjälper dig.
http://www.youtube.com/watch?v=18rTNg...

Om det inte hjälper så säg till så kanske vi kan hjälpas åt!

13/01 -12 22:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Sixie

Tusen tack men det var tyvärr fel! Vill veta hur man öppnar dörren som ligger innan tavlan man slår sönder, min son blir ledsen när vi inte kommer vidare. Och sen har jag provat koderna att låsa upp banorna, men de fungerar inte att göra så. Sen undrar jag också om man låser upp, varför ligger det inte kvar nästa gång man spelar? Snälla hjääääälp!!

14/01 -12 23:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Sixie skrev:
Tusen tack men det var tyvärr fel! Vill veta hur man öppnar dörren som ligger innan tavlan man slår sönder, min son blir ledsen när vi inte kommer vidare. Och sen har jag provat koderna att låsa upp banorna, men de fungerar inte att göra så. Sen undrar jag också om man låser upp, varför ligger det inte kvar nästa gång man spelar? Snälla hjääääälp!!

Jaha okej, har du prövat med att kolla andra guider på YouTube?
Känns som att jag inte är till någon större hjälp då jag inte har spelet själv som sagt men det bästa jag kan rekommendera är ju som jag skrev ovan; YouTube, då det även känns som att ingen (åtminstone aktiv) medlem har detta spelet som kan hjälpa till.

15/01 -12 00:03 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Nu råkar jag faktiskt ha spelat spelet... men det var flera år sedan, så det är rätt svårt att minnas. Men har för mig att jag också hade lite problem med att kasta griphake. Men det ska gå... är nog bara lite krånglig kontroll. Tror jag försökte flera gånger och lyckades till sist... eller så hittade jag någon teknik som funkade bra.

Har dock ingen aning om vart i spelet du ligger. Har bara ett svagt minne om att jag hade lite problem med något liknande...

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar