Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu Facebooksida

Svara
14/02 -12 22:47 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Efter önskemål av en medlem har det nu skapats en "sida" på Facebook för Fuska.nu. Denna sida är hädanefter tänkt att dela uppdateringar och händelser som sker på Fuska.nu för att få en bättre cirkulation på nyheterna. Ni kan alltså, som "fan" av sidan, se mycket intressant information av det som sker bara genom att logga in på Facebook.

Sidan finner ni här: http://www.facebook.com/pages/Fuskanu...

Facebooksidan kommer dessutom att innehålla spelinformation så fort det blir aktuellt. Ni tjänar alltså mycket av att ta del av den då ni blir snabbt uppdaterade om både Fuska.nu och världen av spel även utanför våran sida.



http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/02 -12 06:36 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Varför bara lämna nyheter om Fuska.nu på sidan? Vore lite roligt om ni delade spelnyheter, speltips och spelhistorier på sidan också...

Förutom det så måste jag väl säga att det var på tiden; lite i senaste laget måste man väl säga. Bra att Fuska.nu uppdaterar sig något och riktar sig lite mer mot framtiden. Vill även påpeka att jag misstänker att ni gjort lite fel i inställningarna av sidan; den verkar vara väldigt privat och dyker inte upp under sökningar på sidan med mera. Kanske kan vara att Facebook avvaktar med att lägga till sidor i indexeringen fram tills sidan är tillräckligt populär eller har funnits i ett antal dagar också.

Tillägg: Följande loggor är från V4 (angående fotoalbumet på Facebook).

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

15/02 -12 10:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Äntligen!

15/02 -12 17:48 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Alltid trevligt.

~ Kigsz ~

2002-2012

19/02 -12 13:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Elvir ZzirGrizz Velagic gillar detta? Tror sidan är för farlig för mig..

20/02 -12 23:45 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Okej........

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

11/03 -12 12:15 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida? Det är förfan en fusksida ingen jävla mix megapol sida!

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

11/03 -12 12:30 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Tycker det känns som en bra idé, att informera om lite allt möjligt där och be om hjälp med mera. Hade varit roligt om de hade släppt lite spelinformation om större spel också, som exempelvis nu när Mass Effect 3 släpptes, om man hade skrivit något om att man sökte fusk och recensioner.

Det hade dessutom gjort Facebook-sidan mycket aktivare och trevligare, och mer gratis reklam för Fuska.nus del. Roligt för den delen att Fuska.nu är bland de första ut med Timeline för sidor på Facebook!

11/03 -12 12:43 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

The_new_cake skrev:
Tycker det känns som en bra idé, att informera om lite allt möjligt där och be om hjälp med mera. Hade varit roligt om de hade släppt lite spelinformation om större spel också, som exempelvis nu när Mass Effect 3 släpptes, om man hade skrivit något om att man sökte fusk och recensioner.

Det hade dessutom gjort Facebook-sidan mycket aktivare och trevligare, och mer gratis reklam för Fuska.nus del. Roligt för den delen att Fuska.nu är bland de första ut med Timeline för sidor på Facebook!

En bra idé, men vi behöver även få något för det. I längden orkar ingen sitta och skriva uppdateringar varje dag för 20 eventuella läsare.

Givetvis blir ditt motargument på det "med fler uppdateringar kommer fler personer att gilla sidan". Och jo, så är det möjligtvis till en viss del, men en allt för liten och osäker sådan.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

11/03 -12 12:50 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Ser man bara till att skriva lite spännande och läsvärd information så kommer folk dela den, och delar folk den så får man fler som gillar. Får man fler som gillar så kommer fler läsa, läser fler så kommer det delas mer (förutsatt att man fortsätter skriva intressant information) och jag tror du inser hur det fortsätter.

Delar man däremot väldigt sällan, och bara skriver information som senaste uppdateringen (om förändringar i administrationen och mer interna nyheter) så finns det ingen som kommer vilja dela det. Delas det inte så hittar inte några nya personer Facebook-sidan, och hittar inte några nya personer Facebook-sidan så kommer den inte gillas utav fler.

Forsa skrev:
Givetvis blir ditt motargument på det "med fler uppdateringar kommer fler personer att gilla sidan". Och jo, så är det möjligtvis till en viss del, men en allt för liten och osäker sådan.


Ja, du hade rätt. Det var precis vad jag tänkte säga. Kan väl även säga att det känns som en betydligt säkrare metod att få fler personer att gilla än att inte dela något.

11/03 -12 13:58 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

The_new_cake skrev:
Ja, du hade rätt. Det var precis vad jag tänkte säga. Kan väl även säga att det känns som en betydligt säkrare metod att få fler personer att gilla än att inte dela något.

Haha, jo... Där kan jag inte säga emot dig. :)

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

11/03 -12 17:42 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Kyssen skrev:
Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida?

För att synas?

21/03 -12 20:43 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Knewt skrev:
Kyssen skrev:
Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida?

För att synas?

Öppna ögonen?

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

21/03 -12 21:49 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kyssen skrev:
Knewt skrev:
Kyssen skrev:
Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida?

För att synas?

Öppna ögonen?

Jag förstår inte resonemanget. Ser andra personer mig bättre för att jag öppnar ögonen?

7 år på fuska.nu

21/03 -12 23:40 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Kyssen skrev:
Knewt skrev:
Kyssen skrev:
Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida?

För att synas?

Öppna ögonen?


Med all rätt är det bara bra för sidan att det publiceras på Facebook som fanpage för användarnas (eventuellt allmänheten för de som blir intresserade av denna fanpage vid ett senare tillfälle, vilket är mindre troligt enligt mig) skull. Att bli sedd och tipsa andra om spelinformation och övriga finesser. Det är samma princip för exempelvis Sweden Rock Festival som har en fanpage för att uppdatera information för kommande rock-/metalband under somrarna och dylikt.

Sedan finns det övriga anledningar som har fördelen med att ha en fanpage, men det viktiga är att bli sedd och uppdatera informationen för användarna.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

22/03 -12 12:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Techno_

Kyssen skrev:
Knewt skrev:
Kyssen skrev:
Asså ser inte varför vi behöver en facebook sida?

För att synas?

Öppna ögonen?

Syns du inte, så finns du inte.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar