Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Medlemsinbjudningar

Svara
12/05 -12 23:58 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det har nu implanterats en funktion på Fuska.nu som tillåter medlemmar att ha egna referenslänkar utåt. Detta innebär att ni från och med nu kan finna Medlemsinbjudningar under "Verktyg" i menyn högst upp på eran webbläsarbild. Går en annan person med på Fuska.nu via denna ref-länk och samlar på sig totalt 100 XP belönas du som referens med 20 XP för detta.

Bjud in och låt våran sida växa! Försök få era vänner att tillbringa tid här.

Funktionen är utvecklad via en idé av er medlemmar.



http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

13/05 -12 10:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Cramor

Mycket bra idé! Förutom att man får för lite XP för ett sådant arbete. >:

Höj XP'n till 50, minst. :)

13/05 -12 11:41 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

20 XP är en helt okej summa imo. Det är det maximala du kan få för en recension eller ett fusk med, exempelvis. Är snarare "skriv ett inlägg" som är allt för välbetalt. :)

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

13/05 -12 18:11 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag tänker luta mig tillbaks och låtsas som att detta var helt och hållet min idé.

13/05 -12 19:06 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Varför skulle mina kompisar vilja hänga här? Finns galet mycket bättre spel sidor än fuska.

Wii U PS4 XBone PC

13/05 -12 19:59 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

MartinMilk skrev:
Varför skulle mina kompisar vilja hänga här? Finns galet mycket bättre spel sidor än fuska.

Varför hänger du här? Och kanske, men finns få (om ens några alls) svenska spelfusksidor som är bättre än Fuska.nu rent praktiskt. Eller ja, om vi bortser från aktiviteten. Vi behöver "bara" utveckla vårat mål en aning och öka aktiviteten.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

13/05 -12 20:50 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Forsa skrev:
MartinMilk skrev:
Varför skulle mina kompisar vilja hänga här? Finns galet mycket bättre spel sidor än fuska.

Varför hänger du här? Och kanske, men finns få (om ens några alls) svenska spelfusksidor som är bättre än Fuska.nu rent praktiskt. Eller ja, om vi bortser från aktiviteten. Vi behöver "bara" utveckla vårat mål en aning och öka aktiviteten.

Hänger inte precis här. Om man kollar på funktioner så är fuska 1800 tal. Det är ett forum och det är det. Inget mer egentligen. Men nog om det, Hur ska jag reklamera sidan tycker du? Hej vill du skriva i ett dött forum och starta klubbar ingen joinar eller läsa fusk till spel som kom ut för 10 år sedan?

Låter lockande ;)

Wii U PS4 XBone PC

13/05 -12 21:00 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

MartinMilk skrev:
Hur ska jag reklamera sidan tycker du?

Det får vi hoppas att du inte gör

14/05 -12 17:49 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

MartinMilk skrev:


Det är en sida med liten aktiv andvändargrupp dör du kan klaga på skolan eller informera andra om vad du lyssnar på. Vad mer begär du?

14/05 -12 20:40 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
MartinMilk skrev:


Det är en sida med liten aktiv andvändargrupp dör du kan klaga på skolan eller informera andra om vad du lyssnar på. Vad mer begär du?

En sida där man kan snacka om alla olika typer av spel på. Där man kan snabbt få bra svar när man har fastnat någonstans. Hitta personer att spela med. Är inte här för att snacka om musik och skolan.

Wii U PS4 XBone PC

14/05 -12 22:15 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

MartinMilk skrev:


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Men allvarligt, Fnus starkaste och svagaste sida är att det är så få medlemmar. Blir mer intimt och de flesta vet hur de flesta andra är. Som det är just nu så är sidan helt enkelt inte till för att göra de saker du önskar.

14/05 -12 22:53 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Alltså, tro oss. Vi gör vad vi kan för den här sidan och vi försöker dagligen tänka ut hur vi ska få den åt rätt håll. Det kommer att hända saker, var så säkra.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/05 -12 07:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Cramor

Forsa skrev:
Alltså, tro oss. Vi gör vad vi kan för den här sidan och vi försöker dagligen tänka ut hur vi ska få den åt rätt håll. Det kommer att hända saker, var så säkra.

Se då till att få dessa "saker" att hända i tid innan det är försent.

15/05 -12 08:41 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Cramor skrev:
Forsa skrev:
Alltså, tro oss. Vi gör vad vi kan för den här sidan och vi försöker dagligen tänka ut hur vi ska få den åt rätt håll. Det kommer att hända saker, var så säkra.

Se då till att få dessa "saker" att hända i tid innan det är försent.

Tycker att du ska ta och chilla, alla dina inlägg hittills har varit negativa. Inte precis en muntergök du verkar vara lilleman...

OT: Tycker det är om inte en lösning iallafall ett steg mot en lösning. Hoppas bara att ni finner den rätta vägen för fuska att kunna rekrytera nya medlemmar.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

15/05 -12 09:35 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

En fråga till alla pessimister: Hur roligt tror ni att det är för oss som arbetar med Fuska.nu att utveckla sidan när vi inte får någon konstruktiv kritik eller positiv respons från många medlemmar? Vi är inte maskiner som tillbringar våra dagar i ända med att systematisera och planera för Fuska.nu, utan samtliga av oss har ett väldigt fullpackat vardagsliv as well. Och trots att vi inte får betalt, trots medlemmar som inte precis är stödjande och trots en högre grad som hjälper oss mycket mindre än de egentligen skulle kunna fyller vi våra små tidsöverflöd med att göra vad vi kan för Fuska.nu.

Istället för att berätta hur dum vi är som inte kan hantera en hemsida får ni gärna komma med lite idéer och stöd. Har ni ingenting på lager, gnäll inte, för då ligger vi före. Och lägg märke till att jag inte generaliserat er medlemmar, det finns ett litet antal som stödjer oss med.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

15/05 -12 16:18 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Forsa skrev:



Jag måste säga att jag verkligen beundrar arbetet Forsa och grabbarna lägger ner på sidan. Som alla vet är det en halvdöd sida, men efterfrågan av dessa sidor är inte allt för stor i Sverige. Fuska.se är också väldigt inaktivt, då jag har en användare där också. Sidor som hamsterpaj.net funkar bättre, eftersom deras forum är bland himmel och jord (Hamsterpaj är dock ingen spelsida, för de få som inte visste det),
Jag tror att detta kan vara ett steg i rätt riktning. Inget kommer hända inom de kommande 3månaderna. Danne och alla andra som lämnat sidan har gett upp, och de flesta av oss som är kvar är de som vägrar se slutet på fnu. Jag har endast varit medlem sedan 2010, vilket innebär att jag endast upplevt V4 av de tidigare versionerna (utom v5), och sidan var inte allt för aktiv då heller. Jag vill gärna ha svar på mina tankar, samt vad andra tycker. De flesta skriver just nu bara 4-5 rader. Som Forsa sa, grabbarna behöver konstruktiv kritik.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar