Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tomb Raider: Other T

13/06 -12 20:43 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

HAHAHAHAHA


>The series' young heroine will lose her best friend, be beaten, bruised, kidnapped, and finally be subjected to an attempted rape.
>"When you see her have to face these challenges, you start to root for her in a way that you might not root for a male character," executive producer Ron Rosenberg explained to Kotaku.
>"When people play Lara, they don't really project themselves into the character. They're more like 'I want to protect her.' There's this sort of dynamic of 'I'm going to this adventure with her and trying to protect her.'"

Det var bättre för 8 år sedan, när våldtäktsmannen kunde vara hjälten.

13/06 -12 20:44 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Länken inte fungera :(


Ööh, nvm c:


Låter förövrigt mest löjligt. Jag "hejar" på karaktären för att jag spelar som denne, och jag vill inte dö. Det enda en sådan händelse skulle göra för mig är att jag kanske vill ha hämnd på våldtäktsmannen!

Coucou

13/06 -12 20:48 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nä, jag hade kopierat dåligt, men ändrade direkt efter.

Jag antar att spelet pandrar till oskulder och nice guys som vill skydda en söt flicka. Olyckligtvis så har de fullständigt misslyckats, enligt mig, helt och hållet tack vare hennes personlighet och utseende.

Det du sa om att du spelar som henne stämmer också. Om inte hela spelet kommer bestå av långa hopp som du inte är säker på att Lara klarar av, men du måste chansa för att det kan finnas en hemlighet på andra sidan.

Den stora frågan just nu är: Vad händer om jag inte trycker på X när "Press X to avoid rape" kommer upp? Och kommer det vara dinosaurier som utför våldtäkten? För det skulle vara tufft.

14/06 -12 10:03 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

0/10 tänker inte ens pirata

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Att låte Lara bli våldtagen och faktiskt spela igenom spelet som en gravid Lara hade vart ballsy och uppskattat, men det här är bara löjligt.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar