Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



FIFA 12

24/06 -12 20:57 innebandy87

innebandy87

6 XP 1 inlägg

hej jag undrar vad ni som spelar fifa 12 vad ni tycker om det?? tex grafik m.m!!!!!!!1 jag har funderingar på att köpa det men vill inte köpa det ifall det inte är ngt bra spel....

24/06 -12 21:11 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Spara dina pengar och köp ett äldre fifaspel. Ingen större skillnad. Köp inte för gammalt bara, för då kommer du inte kunna ha >TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES>TORRES

24/06 -12 22:10 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

innebandy87 skrev:
hej jag undrar vad ni som spelar fifa 12 vad ni tycker om det?? tex grafik m.m!!!!!!!1 jag har funderingar på att köpa det men vill inte köpa det ifall det inte är ngt bra spel....

Köp 02, grymt spel. Så fort du får friläge så är det bara att lobba. 100% säkert mål!

men allvarligt talat så tycker jag att FIFA 12 är det bästa hittills. Har visserligen inte spelat det särskilt mycket, men jag gillar ändringarna i försvarsspelet. :)

Coucou

24/06 -12 23:54 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Du kan självklart inte gå och köpa FIFA 12 tre månader innan FIFA 13 släpps. Vänta till oktober. Såvida du inte har råd att köpa både 12 och 13, dvs.

Daxter_SSJ4 skrev:
Spara dina pengar och köp ett äldre fifaspel. Ingen större skillnad.

Antar att du inte spelar så mycket FIFA.

25/06 -12 07:55 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Knewt skrev:


nu känns det som att du antyder att jag inte är distriktsmästare.

25/06 -12 16:32 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Knewt skrev:


nu känns det som att du antyder att jag inte är distriktsmästare.

antagligen är det det han antyder

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar