Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nått pc spel man är ond i

02/08 -12 18:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Älskar att spela skurgen i spel så jag undrar om det finns nått roligt pc spel man är ond i dom ända kraven är att man ska va ond och det ska inte ta allt för mycket plats, spel jag redan spelat overlord 1 2 dungeon keeper dungeons dungeons the dark lord fallout 3 och evil genius, tänkte skaffa star wars the force unleashed men läste att man bara var ond en bit in i spelet så vet nån nått bättre där man är genom hela handlingen ond.

02/08 -12 20:27 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

ManHunt 1 och 2 är två riktigt feta spel!

Wii U PS4 XBone PC

02/08 -12 20:49 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

I Black and White kan du vara ond. Likaså med Oblivion och Skyrim.

Sedan kan du ju skaffa ett PS3 och inFamous 1&2, där kan du också vara ond. Speciellt i tvåan, då är du en riktig bitch. c:

Coucou

02/08 -12 21:52 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Kånnterstrajk
I princip alla rpgn som finns.
Evil Genius
Payday - The Heist
Overlord


Jag har inte spelat det, men jag har för mig att man var ond i Postal.

Om du ska spela Oblivion eller Skyrim se till att modda det. De är två riktigt dåliga spel annars. Och du skulle ändå ha roligare om du spelade t.ex Deus Ex eller S.T.A.L.K.E.R. - SoC.

02/08 -12 23:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

Jag gillade skyrim som det var,  och jag spelade på PS3 dock :/

men jag klarade ut det 100%  med alla quest och kom upp till lvl 81 och all that shit.

Skyrim fick en 9/10  av mig som spel  jag rekommenderar det starkt :)

02/08 -12 23:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

och nu kommer ju den nya DLC till skyrim, där man blir en deadric (ond)
och jag längtar så j*vla mycket <33

03/08 -12 15:03 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Fable

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

03/08 -12 15:45 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

I battlefield 3 får du vara ryssar. :p

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

03/08 -12 22:39 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det är visserligen på PS2, men i Mister Mosquito spelar du som människans enda naturliga fiende: Myggan!

04/08 -12 17:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Ok jag har spelat skyrim och black and white men jag menar mer ond storymässigt att det går ut på att vara ond inte bara döda några människor eller stjäla för folk utan att man verkligen går mot den onda sidan,visst i skyrim kan man ju joina darkbrotherhood eller nån annan ond guild men inget av det man gör påverkar ju egentligen storyn eller hur människor ser på en, Black and white var ju ett bra tips och jag ska testa dom andra spelen med men finns det inte mer fable och overlord liknande?, tack för tipsen i alla fall.

08/08 -12 12:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen VEVOZ

visserligen är Heavy Rain, ett PS3 exclusivce spel.

men där gör man ju en massa jävla val, och det beror på vilka val du gör om du är ond eller inte,

man äre en farsa till ett kidnappad liten pojke, som man ska rädda, man spelar som olika figurer nästan hela tiden och man kan göra väldigt dumma val, t.e.x låta pojken dö, döda andra, skjuta folk när man igentligen ska rädda dom, och lite  sånt,

det är dock en av det bästa spelen jag har spelat, om man bara tänker på handlingen i sig, det är gjort på ett så bra sätt att det inte är sant :)

men det är ju bara vad jag tycker, sök runt lite på google och youtube,

du kommer hitta något väldigt bra säkert ;)

13/08 -12 22:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Det är googla jag har gjort alldeles för länge nu det är just därför jag frågar börjar tro att det inte finns nå fler spel man är ond i på pc.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar