Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



"Walkthrough"

29/12 -12 19:50 zelda_00

zelda_00

99 XP 15 inlägg

Hej!
Som ni antagligen vet, så finns det så kallade "walkthroughs" som hjälper en genom spelet, en av dem kändaste kan ni se här nedanför.
Vad tycker ni om detta? Är det okej att ta hjälp/guidning genom gåtorna? Eller fuskar man bara bort spelet?
/Zelda_00

http://www.zeldadungeon.net/Zelda14-skyward-...

29/12 -12 20:04 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Jag måste erkänna att jag fuskade lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite på Water Temple i OoT, inget fel då men annars är det bara fel.

30/12 -12 00:24 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Ja, jag tycker det är okej. I alla fall om man varit fast vid någonting i ett tag, t.ex. några dagar. Det kan ju hända att man aldrig kommer på vad det är, så självklart ska man ha tillgång till walkthrough vid sådana ställen. Annars ska man nog helst försöka själv. xP

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

30/12 -12 13:39 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Om man kör fast totalt och inte kommer vidare tycker jag att man får använda det. Det är ju mycket roligare om man kan komma vidare utan, men kör man fast tycker jag inte att det är fel med någon guide.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar