Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 2

06/01 -13 13:08 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vi i Fuska.nus administration har nu bestämt oss för att införa spelutmaningar efter förslag från er medlemmar!

Varje vecka så lägger vi ut en utmaning, och det blir er uppgift att klara den. Den person som klarat utmaningen bäst får 50 XP och den som kommer tvåa får 30 XP medan en tredje plats ger 20 XP. Vill du delta i denna veckans utmaning så postar du ditt bidrag i denna tråden. Ditt bidrag måste vara inne innan den 12 januari 2013 klockan 12:00 för att ha chans att få någon XP.

Alla fula mål går om skrev:

Det är allmänt känt att det inte räcker med att bara vinna, man måste vinna snyggt också. Därför går den här utmaningen ut på att göra så många cykelsparksmål som möjligt under en match på FIFA 11, FIFA 12 eller FIFA 13. Matchen ska spelas med 4 minuters halvlekar på svårhetsgraden Proffs. Helt valfria lag spelas. Den som gör flest mål på cykelspark under en match vinner. Om flera deltagare har lika många mål så vinner den deltagare som snabbast gjorde det första målet.


Du bevisar att du genomfört utmaningen genom att posta en video där man ser att du spelar utefter kriterierna och kan se hur många cykelsparksmål du har genomfört. Vinster delas ut dagen efter utmaningen är avslutad; det vill säga den 13 januari 2013. Tänk på att din video även måste visa ditt användarnamn, så vi kan verifiera att det är du som genomfört utmaningen!


Senast redigerat 10/01 -13 21:01
06/01 -13 13:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Det här var trevligt, även om jag inte äger FIFA. Skoj med kreativa utmaningar.


Senast redigerat 06/01 -13 13:15
06/01 -13 13:22 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Haha låter riktigt intressant, hoppas de kommer halo utmaningar :) skulle även vara kul med utslagnings matcher och liknande. Som man sedan vinner xp på, eller något sorts ranking system.

Uppskattar verkligen det här bör bli mer av detta, tror de flesta skulle uppskatta det iaf.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

06/01 -13 13:27 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Att ranka skulle vara kul. Att sätta en "Flest spelutmaningar klarade" eller liknande i medlemstoppar.


Senast redigerat 06/01 -13 13:27
06/01 -13 16:24 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Jag deltar. Kommer tävlingarna bara vara på spel skulle vara kul om ni kunde variera tävöingarna lite.


Senast redigerat 06/01 -13 16:55

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

06/01 -13 17:47 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Tvälingarna kommer att vara på spel, självklart. Men vissa kommer att endast beröra en viss spelserie/genre medan vissa andra kasnke går att göra på nästan vilket spel som helst. Det kommer att variera.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

06/01 -13 18:54 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

En ide är ju kanske att ha denna utmaning på första sidan, asså där det står veckans utmaning och månadens utmaning. Skulle även kunna vara flera utmaningar i månaden/veckan och inte bara en.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

06/01 -13 20:04 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

en topplista på första sidan hade varit lite trevligt också

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

06/01 -13 21:41 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

det här låter som en bra ide att få sidan lite mer aktiv även om jag inte kommer delta i just den här tävlingen :)

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

06/01 -13 23:15 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vi kommer ha nya utmaningar varje vecka och månad. Utmaningarna kommer vara av varierande svårighetsgrad samt till olika spel och spelgenrer. Det som man kan räkna med är en skillnad i kvalitén i utmaningarna till en början; vi håller trots allt på och lära oss hur de borde vara utformade.

Jag känner däremot att jag kan garantera att vi kommer lära oss, och vi kommer förbättra dem med tiden. Blir det populärt och många vill delta så kommer vi även ha större anledning att fortsätta driva det hela och förbättra det.

För att delta så postar ni bara ert bidrag i denna tråden. Bidraget ska vara en bild och/eller video där man ser hur du löser uppgiften. Ditt användarnamn måste också ingå så vi kan verifiera att du har gjort det. Kvalitén är inte det viktiga, bara vi kan se att allting stämmer.

07/01 -13 02:59 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Fyfan vad svårt det är har hållt på hela natten inte sättit en ända har missat ca 5st


Sådär satte en cyckelspark+ett rabona mål i samma match ska försöka lite till innan jag postar video


Senast redigerat 07/01 -13 03:26

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

11/01 -13 15:10 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=_vKvedmbh6s
Ber om ursäkt för kvaliten vet inte varför det blev så den var bra tills jag la upp den på youtube


Senast redigerat 11/01 -13 15:13

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

11/01 -13 21:46 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Bra jobbat :P hoppas nästa blir en utmaning i min smak :) *host* halo :P

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

12/01 -13 10:45 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nu är snart tiden ute. Bidrag måste lämnas in i denna tråden innan klockan 12:00 idag, det vill säga om lite drygt en timma.

12/01 -13 12:07 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Jag vann ganska svår tävling körde i 2 och en halv timme tills jag satte 1


Senast redigerat 12/01 -13 12:57

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar