Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Minecraft, en gubbe till?

07/01 -13 10:47 suede

suede

1 XP 2 inlägg

Hej! Sonen har fått minecraft som han gillar mycket. Nu tänkte vi att han skulle kunna få "en gubbe till" att spela med som kompisar kan logga in på när de är här t ex. Får inte till hur man gör. Någon som vet? ska man gå via "Buy now"? Får inte det att funka - vi har ju redan laddat ner spelet.. Fattar inte. Hoppas på hjälp här!

07/01 -13 16:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Man måste göra ett till konto som du sedan köper premium till, om jag har förstått det rätt.

07/01 -13 18:17 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Gå in på Minecraft.net. Sedan trycker du på register om du inte redan har gjort ett "gästkonto". När du har gjort det loggar du in där det står användarnamn och lösenord när du tryckt på buy now. När du har betalat och allt så är den användaren premium och kan spela online. Bara på den användaren.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

08/01 -13 12:00 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag har en fråga innan jag svara på den här frågan... Varför skulle ni ens överväga att betala för ett premium konto åt en kompis till din son? För mig så låter det som att pengar är en stor faktor inom deras "vänskap".

Och här kommer svaret som kommer få dina bollar att flyga upp i taket. Det finns en sida, berätta inte för någon, där man kan ladda ner Minecraft...GRATIS!? :OOOOOO

Seriöst, googla bara "MinecraftSP" eller "Minecraft for free with updates" så kan du ladda ner det. Notch(skaparen av minecraft) uppmanar till och med piratkopiering så jag ser ingen anledning till att köpa det. Möjligtvis om man vill stajla med skins, annars meh...

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar