Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 5

27/01 -13 11:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Förra veckan slogs vi i Super Smash Bros. Melee och Super Smash Bros. Brawl. Vi fick fram ett nytt världsrekord, där Chizu lyckades kamma åt sig vinsten genom att få ner en fiende på tre minuter! Det är bara att gratulera till vinsten på 50 XP. Sedan får vi titta framåt, och se på nästa veckas utmaning...

Här går vi till World of Warcraft: Mists of Pandaria där man har en del problem. Lite mer specifikt är det i Valley of the Four Winds, där Galleon just nu attackerar. Så ta upp ditt vapen och samla ihop dina vänner, för nu måste ni slåss.


Galleon Attackerar!
Galleon har synts till i Valley of the Four Winds! Det är dags att ta upp ditt vapen i World of Warcraft: Mists of Pandaria och döda honom en gång för alla. Tänk på att han inte dyker upp alltför ofta, så ha alltid ditt vapen redo. Vinnaren är den som lyckas döda honom först och posta resultatet här. Tänk på att man måste se att du har varit med och dödat honom.


Du bevisar att du genomfört utmaningen genom att posta en video eller en bild där man ser att du har varit med i en grupp och har dödat Galleon. Ditt bidrag måste vara inskickat innan lördagen den 2 februari klockan 12:00. Vinster delas ut dagen efter, den 3 februari, i samband med att nästa utmaning presenteras.

27/01 -13 12:56 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det kommer aldrig finnas en veckoutmaning jag vill vara med i ;_;

27/01 -13 17:42 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Lolwat, pve? Det här är knappast erat bästa val inom tiderna. Visserligen är det aktuella händelser men vem fan orkar raida för detta.

Det här är inget du kan göra själv, du är beroende av 9 andra stolpskott, skärpning...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

27/01 -13 18:16 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Daxter_SSJ4: Med tanke på den stora variation som finns på de utmaningar vi håller på att ta fram så kan jag nästan garantera att det finns en utmaning som passar dig. Det är bara att vänta... nästa helg kommer trots allt två utmaningar; en månadsutmaning och en veckoutmaning.

Mal_ganis: Det är lite svårare för oss att välja Players versus Players däremot. Det blir ojämnare än Players versus Enemies, där alla faktiskt slåss på samma villkor. Men vi håller givetvis ögonen öppna och ser om det är möjligt att få till någon Players versus Players som också är jämnt så alla spelar på någorlunda lika villkor. Kan iallefall tacka för att du säger vad du tycker - det hjälper oss att förbättra oss till framtiden!

Vem vet... nästa utmaning kanske handlar om att slå mig i en onlinematch i Super Smash Bros. Brawl?

27/01 -13 19:40 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Min största pik var raiden. Jag tycker inte att utmaningarna ska vara lagbaserade. Jag hade inget sagt om man skulle klara av något själv, solo raids etc.

Min poäng är att detta har inget att göra med hur bra du är. Snarare hur tur du har som inte har hjärndöda partners. Men visst...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

27/01 -13 19:53 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Oroa dig inte för att jag inte vill göra utmaningarna. Det beror helt på min smak, och de spel som valts är alla tillräckligt populära för att garantera att åtminstone en person tar på sig utmaningen.

29/01 -13 01:22 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Varför inte använda steams free weekends för att maximera spelardeltagandet? Kanske vore en bra en idé längre framåt

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar