Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sommarutmaningar?

26/05 -13 11:06 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Som ni alla vet så närmar sig nu sommaren med stormsteg. Det vore kanske roligt om vi kunde anordna någon speciell utmaning som vi på hela sidan gemensamt skulle kunna ge oss på?

Jag har helt tagit idéen från FZ.se, där man under sommaren brukar ha en utmaning att hela sidan ska klara ut så många olika spel som möjligt gemensamt. Jag hade hoppats på att vi kunde ha någon lite annorlunda utmaning, men fortfarande i samma anda.

Så, vad tycker ni om hela idéen? Är det värt att försöka ge sig på? Har ni några förslag på en sommarutmaning som vi skulle kunna ha? Hur kan det hela utvecklas ännu längre?

26/05 -13 11:07 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Så du vill att jag ska vinna igen? HOHOHOHO

26/05 -13 11:38 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Hmm, var inte den sommarutmaningen i klubben Wii_U (vars giltighetstid har gått ut för den delen)? Tänkte att du skulle få möta hela Fuska.nu istället för att bara möta en liten klubb.

Dessutom vore det roligare om vi på något sätt körde utmaningen tillsammans, och inte så mycket emot varandra. Sen kan man givetvis ge ut ett pris till den som gjort bäst ifrån sig.

26/05 -13 16:12 manistheman

manistheman

7424 XP 484 inlägg

Ingen bra idé. Sommaren är fan till att vara utomhus, inte sitta inne och löka med tvspel.

I am not afraid to walk this world alone

26/05 -13 16:28 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Visst är den det, men sedan har vi en svensk sommar som består till 90% av regn (börjar för den delen tro att sommaren i år snart är över). Då passar det ganska bra att spela lite, och att vi håller i en utmaning tror jag inte påverkar alltför många.

26/05 -13 18:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Hm, jo jag tycker det kan vara kul. Dock så har jag ingen aning om vad det ska vara för utmaning. Men en utmaning "tillsammans" blir kanske inte så kul, man vinner ju inget på det, eller kanske om man, som The_New_Cake skrev, delar ut poäng beroende på hur bra man gjort ifrån sig.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar