Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bf3 premium hjälp!!!

27/08 -13 16:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Hej:) Jo jag behöver hjälp med en sak. Jag köpte battlefield 3 premium och då så löste jag in koden först och då så stod det att jag läst upp premium features eller nåt sånt. Och så skulle jag spela det men då så hade jag det där too young problemet men jag skapade en ny gubbe och Använde nå 2 dagars live som min brorsa hade för jag ville så gärna spela det:P men sen så fixade jag så jag kunde spela på min gubbe men jag har inte all dlc packen:( och det var den gubben som jag löst in koden på.  Och det jag då undrar då är hur gör man för att få dom? Sorry för en dålig förklaring men hoppas ni fattar:D

27/08 -13 16:50 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Vill bara se till att jag förstått det här rätt.

Du kan inte spela BF3 eftersom du är för ung, detta beror på födelsedatumet som du registrerade ditt xbox live konto med.

Det finns inget du kan göra enligt EA. Du klantade dig, end of story.

Läs på bättre inför nästa gång. Bara ännu en anledning till varför ett datorköp är en betydligt bättre investering än en tv-spelkonsol.

https://help.ea.com/uk/article/xbox-u...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

27/08 -13 17:19 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Fan va snabb Mal alltid ska vara! D:

OnT: Så ont som det måste göra så är det sant det Mal säger. That's EA for ya. Ett tips i framtiden, skriv in din födelsedag och månaden du fyller år, sen istället för att skriva in året som du egentligen föddes så skriver du in att du är född 1995(eller äldre).

Ledsen att göra dig besviken men annat kan du inte göra. EA tror jag dock tackar för dina pengar, giriga som de är.

What can i say i´m a bad man.

27/08 -13 21:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Tack men asså jag fixade det där med att jag var för ung men asså jag har inget av dlc packen och när man köper premium ska man få alla 5!:)

29/08 -13 14:08 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

daniel79 skrev:
Tack men asså jag fixade det där med att jag var för ung men asså jag har inget av dlc packen och när man köper premium ska man få alla 5!:)


Testa att ta kontakt med EA support. Minns att en kompis till mig skulle ladda ner ett dlc pack till Black Ops men när nedladdningen var klar så fanns det inget dlc att installera. Han ringde support och det slutade med att han fick tillbaka sina microsoft points.

Så om du vill ge det ett försök så testa att ringa supporten, har för mig att linjen är bemannad 24/7.

What can i say i´m a bad man.

30/08 -13 14:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Okej tack ska nog ta och göra det:D

01/09 -13 00:52 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Jag hade detta problem och ringde till EA och dom fixade  det åt mig.

Fucking weebs...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar