Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Hitta de mest populära radiostationerna radio en direct

23/07 -21 07:25 Wylnaty

Wylnaty

7 XP 1 inlägg

Under de senaste fem åren har ökningen av ecouter la radio internetradio ökat med 10%. Så varför lyssna på online-radio nu? De ökande möjligheterna för online-radiostationer att nå din publik. Radio har nu en mycket unik metod för att fånga folks uppmärksamhet, oavsett vad de gör.nNär jag först hörde talas om radio online var jag först skeptisk. Det verkade som ett intrång i en normal värld som inte skulle uppleva de fördelar som jag trodde att radio hade. Men jag upptäckte snabbt att online-radio har många fördelar. Och en av dem är att lyssna lätt.\r\n\r\nSom radio-DJ i en traditionell radiostation måste du gå till flera olika radiostationer för att kunna spela din musik. Om du spelar en låt som bara några få människor känner till kan du behöva spela den några gånger innan rätt publik hör den. Online-radiotjänster låter dig lyssna på en låt utan att behöva upprepa den. Detta håller din musik intressant och ökar chansen att någon laddar ner ditt spår till sin MP3-spelare eller utnyttjar internetradiotjänster. De kan lyssna på ditt spår när de vill.


Senast redigerat 24/07 -21 04:57

Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar