Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Omstrukturering av Allmänt snack

28/03 -12 19:33 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Då var det återigen dags för en omstrukturering av forumet, denna gång är det Allmänt snack-kategorin som förändras. Ämnena för forumen i kategorin Allmänt snack har varit för snäva och antalet forum för många. De nya forumen kommer att vara färre, men kommer att ha bredare ämnen, vilket förhoppningsvis kommer att ge livligare diskussioner. Den största nyheten är ett forum vid namn Feedback där medlemmar kommer att kunna visa upp saker de skapat och få feedback på de, vilket är något som önskats länge.


Dessa kommer att bli de nya forumet i Allmänt snack:

Samhälle

Ersätter "Skolan" men har en mycket bredare definition jämfört med det tidigare forumet.

Kultur & Media

Ersätter "Musik" samt "Film och TV" men kommer även att innefatta litteratur, fotografi, etc.

Sport & Fritid

Ersätter "Sport".

Programvaruutveckling

Ersätter Modding, Programmering & Spelutveckling. Webbutveckling och all annan programvaruutveckling kommer att gå under detta forum framöver.

Feedback

Nytt forum, där medlemmar kan visa upp sina verk och få feedback på de. Detta forum kommer att ha specialregler.

Tidsfördriv

Som förut.

Debatt

Som förut.

Annat

Som förut.



Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

28/03 -12 19:37 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Well done!

.

28/03 -12 21:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Tummen upp!

28/03 -12 22:19 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag tycker att det är mycket positivt att man ständigt försöker hitta den absolut bästa, och mest aktuella lösningen för forumens struktur. Det glädjer mig att ni jobbar på!

7 år på fuska.nu

29/03 -12 07:20 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

nice

Ride The Lightning

29/03 -12 07:28 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Kanske även bör nämna att en funktion för globala meddelanden finns? :)

Mer OnT: Låter bra, kommer ändringarna ske snart dvs att ni håller på och flyttar om trådar atm eller gör ni det senare?

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

29/03 -12 07:40 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Låter som en bra uppdatering. När har ni tänkt att genomföra det och hur ser tidsplanen ut? Sist ni ändrade forumet tog det runt ett halvår...

DarknessSky: Man har redan informerat om det när man informerade om att trådar arkiveras. Detta är dock första gången det används, och måste säga att det känns som en bra idé och att det fungerar bra. Var lite orolig först att det skulle kännas konstigt med "nya inlägg"-ikonen....

29/03 -12 09:53 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

The_new_cake skrev:
Låter som en bra uppdatering. När har ni tänkt att genomföra det och hur ser tidsplanen ut? Sist ni ändrade forumet tog det runt ett halvår...

Som du kanske sett är forumet "Djur" redan borta. Jag väntar på att forum ska skapas så att trådar kan förflyttas så ska jag se till att det inte tar allt för lång tid efter det.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

29/03 -12 12:31 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Najs najs!

?

29/03 -12 13:02 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

The_new_cake skrev:
Låter som en bra uppdatering. När har ni tänkt att genomföra det och hur ser tidsplanen ut? Sist ni ändrade forumet tog det runt ett halvår...

DarknessSky: Man har redan informerat om det när man informerade om att trådar arkiveras. Detta är dock första gången det används, och måste säga att det känns som en bra idé och att det fungerar bra. Var lite orolig först att det skulle kännas konstigt med "nya inlägg"-ikonen....


Ett halvår är att ta i. Men ja, det tog lång tid, då vi behövde kolla igenom en väldigt stor mängd trådar och ta reda på vilken genre en massa spel borde tillhöra. Kategoriseringen här är enklare vilket betyder att det borde gå betydligt snabbare.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

29/03 -12 16:55 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Omstruktureringen av forumet är nu färdig.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar